Yo trabajo aquí

Hola!

Nu är det Fredde här som gör ett litet gästinlägg. Jag är, som dom flesta kanske redan visste kvar nere i Mexiko.
Ni har säkert undrat vad jag hittar på nu efter Louise har åkt hem. Och sanningen är den att jag har inte gjort så värst mycket. Jag har: Jobbat, spelat xbox, druckit öl, jobbat, sovit, legat vid poolen hos Johan och Steffen, ätit tacos, jobbat, ringt hem till Louise, druckit lite mer öl, jobbat, spelat xbox och en dag såg jag en spindel.

Tiden går ganska snabbt nu och jag försöker passa på att få lite sol och njuta av att kunna ligga vid poolen en söndag i november. Sen idag så lagade jag och Jocke mat (första gången sen Louise åkte hem), det blev kött med ris och grönsaker.

Men det ska bli väldigt skönt att snart komma hem. Jag saknar Louise väldigt mycket samt att det ska bli skönt att komma tillbaka till min lägenhet.



En dag lagade vi mat
Mat

En liten (som en knytnäve) spindel vi hittade på jobbet
Spindel på jobb (stor som en knytnäve).

Joakim äter mat
Juaquin



Ha det så bra! Vi ses snart.

/Federico

Kommentarer
Postat av: Hege

Blir helt imponerad av din kock-konst Fredde, och servisen då - är det ett inhemsk Mexicanskt mönster?



/Hege

2009-11-03 @ 18:42:10
URL: http://hegejonsson.blogspot.com
Postat av: angeliqa

Hejsan hoppsan, för att svara på din fråga Louise (hoppas fredde inte läser detta) så ja det va kö, men det gick snabbt undan. Vi var där kl 07:00, kom in kvart över kanske.

MASSA folk, men glöm inte att andas så går det bra =)

Känns det som om du kommer explodera, så kör över några hälsenor så känns det bättre, hehehe...

Ullared är Ullared, man kan gå genom eld om det skulle vara så!

Men jag ska verkligen lägga in ett bra ord om Ullared för fredde, I promise!

Ha det toppen och kram på er!

2009-11-19 @ 23:03:09
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tjennixen. Såg att du kommenterat vår blogg från Kina. Tack för dem orden:)



Använder mig av en Nikon d60,med lite blandade objektiv. sigma 10-20,Nikon 18-135,Tamron 70-300.



Vissa bilder retuscherar jag, vissa inte. Men de jag tror du syftar på gör jag bara lite extra retro. Några lager med olika färger, simple as that:)



Härliga bilder på denna bloggen också, så färgglada att man kan ta på det:) Riktigt härligt.

2009-12-17 @ 15:22:06
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: lollo

Är det sant? Stor som en knytnäve? Jag dör!

2009-12-19 @ 12:14:27
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0