Baby dusch

Som jag skrev sist var jag bjuden på baby shower i onsdags. Jag anlände till festen klockan nio på morgonen, då det stod på inbjudan. Men eftersom vi befinner oss i Mexico var jag den första där, här är det ingen som passar tider. Men efter en timme eller så dök resten av hemmafruarna upp, vi var cirka 30 stycken. Allting gick i blått, gult och grönt för att symbolisera Sverige där pappan till barnet är ifrån och Brasilien där mamma har sitt ursprung. Vi åt en god frukostbuffé och därefter var det dags för diverse lekar. Till sist öppnade Talita, som mamma heter, alla presenter. Vi var tjejer ifrån många olika ställen på jorden, brasilien, sverige, mexico, USA, Tyskland.
Smart som jag är, glömde jag mitt minneskort till kameran i datorn så ni får hålla tillgodo med mobilbilder så länge.


Talita öppnar presenter


Julie & Talita, 3 dagar mellan deras BF.

Nu ska vi bege oss ut på stan för lite mat och dryck!

många kramar
lisa & fredde


Kommentarer
Postat av: Eva Hansson

Vilken trevlig blogg du har, är inne och läser om allt som du och Fredrik är med om. Hoppas att ni har det riktigt bra och att ni tar väl hand om varandra.

Många kramar

(mamma) Eva

2009-10-03 @ 15:42:49
Postat av: angeliqa

Du har blivit utmanad!

Kram Agge

http://angeliqajonsson.blogg.se/2009/october/utmaning.html

2009-10-04 @ 21:36:43
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0