Cena y Fiesta (Middag & Partaj)

Efter många timmar framför spisen och några minuter på balkongen en fredagseftermiddag var det dags att lämna lägenheten för lite god mat och party. Jag och fredde körde vår lilla bil till en nyöppnad restaurang, Argentilia, för att inta en god måltid bestående av pasta med räkor till mig och en stor köttbit till fredde. Vi avslutade med varsin smarrig efterrätt.


Supergoda räkor, tummen upp för dessa


Fredde med sin köttbit precis så som han vill ha den, blodig


Gottegris som han är valde han desserten med fem olika chokladfrestelser


Glass till mig

några timmar senare såg det ut så här


Jag, Tanya & José på Barezzito


Johan, Jocke & Fredde






Nu kommer fredrik och hämtar upp mig för att få i oss lite mat i magen,
därefter blir det mataffären.

många varma kramar från
lisa & fredde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0